Laatste bericht vanuit België - Reisverslag uit Puurs, België van Niki Ceurstemont - WaarBenJij.nu Laatste bericht vanuit België - Reisverslag uit Puurs, België van Niki Ceurstemont - WaarBenJij.nu

Laatste bericht vanuit België

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Niki

11 April 2009 | België, Puurs

Hallo!

Het wordt nu echt spannend. Ik kan niet meer ontkennen dat ik er niet zenuwachtig voor ben. Om 7.15uur vertrekt mijn vliegtuig en dan kom ik morgen als alles goed gaat om 17.15uur aan in Ghana!
Maandag zal dan mijn oriëntatieweek starten. Hier zal ik samen met de andere vrijwilligers kennis maken met het land, de taal, de cultuur,...
Ik zal dan ook een sim-kaart in Ghana kopen en zo snel mogelijk een berichtje achterlaten op mijn site met o.a. mijn nieuwe gsm-nummer.
Zo blijf ik bereikbaar voor jullie!
Ik ga jullie allemaal ontzettend hard missen...
Hou jullie goed in België!

Groetjes,
juf Niki

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Niki

Actief sinds 14 Maart 2009
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 19464

Voorgaande reizen:

12 April 2009 - 14 Juni 2009

Vrijwilligerswerk in Ghana

Landen bezocht: