Foto`s - Reisverslag uit Accra, Ghana van Niki Ceurstemont - WaarBenJij.nu Foto`s - Reisverslag uit Accra, Ghana van Niki Ceurstemont - WaarBenJij.nu

Foto`s

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Niki

16 April 2009 | Ghana, Accra

Het plaatsen van de foto`s is niet gelukt maar ik heb wel een paar foto`s op mijn facebook kunnen uploaden!
Veel plezier ermee!

Groetjes,
juf Niki

• 16 April 2009 - 16:19

Pascal:

Beste Dutchie,
    Ben jij op dit moment druk met je stage, vrijwilligerswerk en toe aan ontspanning dichtbij de zee? Dan is Dutchie Goes Ghana de ideale oplossing. Wij zijn een jong stel dat een klein Guesthouse hebben dichtbij Krokrobite.
    Op dit moment beschikken wij over twee ruime kamers ieder met eigen badkamer, eventueel met maaltijden. Tevens kunnen wij jullie assisteren bij velen bezienswaardigheden.
    Stuur gerust een mailtje naar ons Dutchiegoesghana@gmail.com
    Groetjes Pascal en Rhoda

• 16 April 2009 - 18:04

Linda:

Hallo Niki,

Wat zijn al die dingen toch herkenbaar!! En die olie, die moet je er maar bij nemen. Dat went wel na een tijdje. De ananas heb je dan ook al ontdekt. Is het seizoen van de mango's al begonnen, want dat heb ik net gemist.
    Geniet nog van je verblijf in Ghana! Ik weet zeker dat je er geen spijt van zal krijgen...

Groetjes van Obruni Akua Linda

• 17 April 2009 - 18:45

Evelien:

Ja maar ik kan ni op uu facebook :p
    dus kan ik ook uu foto's ni zien , jammer
    probeer de volgende keer om ze nog is hier op te
    zetten ^.^'

kus Evelien

• 18 April 2009 - 16:10

Woutje:

K'heb uw foto's bezien op Facebook, toffe pictures :)

xxx