Home, sweet home! - Reisverslag uit Liezele, België van Niki Ceurstemont - WaarBenJij.nu Home, sweet home! - Reisverslag uit Liezele, België van Niki Ceurstemont - WaarBenJij.nu

Home, sweet home!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Niki

17 Juni 2009 | België, Liezele

Hallo Oburoni's!

Mijn avontuur zit erop! De laatste week vloog voorbij...
Op school heb ik alle kinderen nog een ballon gegeven als afscheidscadeau. Die hadden ze dan beplakt met krantenpapier en behangerslijm zodat het een stevige bal werd. Een knutselactiviteit doen ze daar maar zelden dus alle kinderen waren ontzettend enthousiast!
Dinsdag nam ik afscheid van de andere vrijwilligers en woensdag nam ik afscheid van mijn gastgezin...
Ik had voor alle kindjes een ijsje gekocht en schonk hen ook heel wat kledij en toiletgerei dat ik in België toch niet echt meer zou gebruiken.
Zij hadden voor mij ook een cadeautje gekocht en ze hadden zelfs een cadeautje voor de school Sint Carolus en een cadeautje voor mijn moeder!
Donderdag kwam Ralph, de neef van Michael Ampong, me oppikken. Hij bracht me naar anti Grace waar ik een nachtje mocht blijven slapen.
Ze hebben echt fantastisch goed voor me gezorgd!
Vrijdagavond kwam ik dan aan in Accra waar ik een nachtje in het SYTOkantoor mocht slapen.
Zaterdag ben ik mijn souvenirekes gaan kopen en is Ursula speciaal voor mij helemaal naar Accra afgereisd om me mijn laatste uurtjes in Ghana gezelschap te kunnen houden!
Tis echt een schatje!

Tijdens de nachtvlucht heb ik geen oog dicht gedaan en zondagochtend landde ik om half9 in Brussel!
Het weerzien met mijn vriendje en mijn ouders was super! Mijn ouders hadden zelfs een verrassingsbarbeque ineen gestoken met heel mijn familie...
Het werd dus nog een lange maar ontzettend leuke dag!

Ik kijk heel positief terug op heel deze ervaring en ik zou zelfs iedereen aanraden om een keertje vrijwilligerswerk in Afrika te doen!

Veel liefs,
juf Niki

  • 26 Oktober 2016 - 20:53

    Hanne:

    Zo leuk om terug te lezen. Ik heb ook zo een mooie herinneringen aan m'n vrijwilligerswerk via www.jobstop.be. Hele mooie tijden!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Niki

Actief sinds 14 Maart 2009
Verslag gelezen: 3704
Totaal aantal bezoekers 19455

Voorgaande reizen:

12 April 2009 - 14 Juni 2009

Vrijwilligerswerk in Ghana

Landen bezocht: